3 April

Igårkväll innan jag somnade berättade jag för Johannes att jag hade vaknat natten innan kl 2, och hur skönt det va att kunna somna om och veta att jag skulle få tre hela timmars sömn till, aaah!
Ni vet den känslan, underbar!

Inatt gjorde jag likadant, vaknade alltså!
Skit nöjd och mega trött tänkte jag att jag skulle kolla på klockan för att se hur många mer timmar sömn jag skulle få, 04.56 -.- besviken som ett as stängde jag av larmet och gick upp. 

Nu är jag på jobb, liiite tidigare än nödvändigt och har ganska tråkigt, tröstar mig med att jag ska gå en halvtimme tidigare idag för jag ska va på BVC kvart över två med Liam, 18 månaderskontroll, stora killen!
Håll tummarna för att han inte blir dålig av vaccinationen så att vi kan packa ihop vår lilla familj och köra till farfar imorgon! 
Och håll tummarna för att han sover middag längre än 20 minuter idag på dagis, för fy fasiken vilken trött kille jag hade att göra med igår!
INGET passade, endast mammas famn men ändå grät han :(








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0