7 April

Det är så kul att lämna Liam på dagis när man ser hur glad han blir.
Idag sprang han från bilen till dagis och när dom andra såg honom vid grindarna så skrek alla HEEEEJ LIAAAM!! 
Jag fick en puss och så sprang han iväg och lekte, jag smygtittade såklart på honom lite innan jag gick ;)

Och igår skrev jag ett hyfsat långt inlägg om vår helg i Byholma, det försvann och nu orkar jag inte skriva om det.
Vi hade det bra, skönt och mysigt att komma iväg ett tag men, borta bra men hemma bäst!
Jag såg dessutom FYRA älgar på vägen dit, helt exalterad slog jag på Hannes arm och bad honom vända tillbaka så jag kunde fota dom, men neeeej så kul skulle vi inte ha det. 
Enligt honom skulle vi se många fler älgar innan vi va framme, jo men tjena! Inte en enda trots att jag spanade som en galning!! 
Kan ju också meddela att det är första gången som jag har sett vilda älgar ute i naturen :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0