8 April

Jobbigt läge när man är så uttråkad att man gått igenom instagram, Facebook och alla bloggar minst 10 gånger utan att det hänt någonting..
Är det kanske nu man ska göra lite armhävningar istället? 

Johannes stack precis iväg och kommer inte hem förrän inatt.
Han ska hämta sin bror som kommer med flyget vid 12 inatt och innan dess ska han och en vän laga en bil, låter kul va? 
Alltid när han går hemifrån på kvällen börjar jag fundera på ifall jag ska gå och lägga mig i sängen, det är ju mysigare, lite för tidigt kanske men det gör nog ingenting.

Jag har varit ledig idag och det va minsann inget sommarväder det bjöds på, så jag och Liam har lekt inomhus idag, Chanel kom en runda också och åt middag, efterrätt och busade med Liams leksaker :)
Jag fick prova på hur det va att vara tvåbarnsmor ett tag och jag tyckte faktiskt att det gick bra, snälla barn = glad Denice ;) 
Däremot så skulle vi ta oss ut i bilen medan det regnade massor, såklart skulle Liam stanna och plaska i varenda vattenpöl på vägen med både fötter och händer.. Chanel såg uttråkad ut och fattade inte varför han skulle göra så, man blir ju blöt!
Vi kom till bilen hyfsat torra och glada ändå :) 

Jag vet att jag är sämst på att smsa, i alla fall sen Liam föddes, jag glömmer lätt att jag fått sms som ska svaras på.. Så egentligen har jag ingen rätt att irritera mig på andra som segar med att svara, men ååååh vad frustrerande det är!!!! 
Huvudsaken är väl egentligen att det blir svarat på överhuvudtaget.

Annars tycker jag att jag ser gravidmagar, nyfödda bebisar och nya ultraljudsbilder överallt.. 
Babyboom eller är det bara mig det är fel på? 
Mysigt är det i alla fall, och än en gång har jag svårt att fatta att min lille kille varit så plutteliten :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0