10 Augusti

För bra för att vara sant? Ja, så va det..

Imorse fick jag väcka Liam klockan 10, han har ALDRIG sovit så länge så jag blev orolig, något måste va fel.
Han somnade iof inte förrän halv 9 igårkväll, men magkänslan har sällan fel.

Plockade upp en skållhet Liam som dessutom hade kissat genom blöjan så han va dyngsur.
Lite välling i magen, en dusch och lite Alvedon så blev han en aning piggare.
Men nu ligger han i sängen igen, tänkte först hoppa över middagsvilan idag eftersom han sov så länge, men det va innan jag visste att han va dålig.

Vi hade inga suppar hemma så det fick bli flytande till vi varit på apoteket.
Det tar inte lika bra, men vem hade kunnat ana att han skulle åka på sån feber mitt i sommaren.

Dagens planer har jag ställt in så det får bli en dag hemma idag.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0