3 Augusti

Söndag, bara kvällen också sen är den första jobbhelgen på fem veckor avslutad.
Och inte ens lite ångest har jag haft över att behöva gå till jobbet. 

Imorgon är det verkligen tillbaka till verkligheten och rutinerna på riktigt igen, Liams första "sommarlov"är över och imorgon ska han till dagis igen.
Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra trots att han inte varit där på nästan sex veckor, och så hoppas jag att hans favorit fröken är där för då vet jag att han känner sig extra trygg :) 
Hade även tänkt berätta för dom att Liam ska bli storebror, det har jag visst glömt att göra ;) fast om inte annat så lär dom väl se det hehe 

Nu vilar Liam så jag hade tänkt hoppa in i duschen, idag är det varmt och klibbigt igen puh! 
Var tog regnet vägen som skulle hålla på hela dagen? 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0