6 Augusti

Denna dagen kan va en sån som går till historien, för det första gick jag upp 05 för att sen jobba slut på all energi i min kropp.
Hämtade Liam direkt efter jobb och där får jag veta att han vägrade sova middag?! Hur är det möjligt, att från ena veckan sova 2h per dag till att inte sova alls denna veckan? Fattar ingenting och han blir såå trött fram mot eftermiddagen, speciellt en sån här dag när han varit på dagis.
Johannes stack ungefär en timme efter att vi kommit hem och kvar blev jag med världens argaste kille.
Skrik, gråt och sen skratt mitt i allt för att sen gråta igen.. 
Han vägrade gå på pottan och skulle tvunget ligga i sin säng när jag skulle ta på blöjan, men väl där så bra domma han sig så jag gick ut i köket två sekunder för att kasta en tvättlapp, kom in på hans rum igen och då stod han och pinkade I sängen, gaah!
Efter det så tog han mitt lipsyl, och ni som känner mig vet att jag inte kan va utan det speciellt många timmar, han tog det och petade ner sina små fingrar i det, så det förstördes och sen slängde han det på Jysks parkering, MITT lipsyl! 
Och när jag skulle plocka undan allt skit han dragit fram så tog han ut det igen och kastade på golvet, så nu ser här ut som ett mindre bombnedslag och jag orkar verkligen inte städa mer nu, hans rum är i alla fall okej :) 

Jaja, han fick lägga sig tidigt idag och nu ber jag till högre makter att han kommer sova en stund på dagis imorgon :) 

Jag tyckte lite synd om mig själv så jag köpte chokladpudding att pigga upp mig med, normalt beteende haha men gott va det! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0