8 Augusti

Dags att inse att rösten inte håller till annat än att sjunga för mig själv?

På bolibompa idag, eller sommarlov så kom Linus Svenning som gäst där han bl.a sjöng "kära bröder" ni vet en sån låt som fastnar i hjärnan och man inte kan sluta sjunga den.
Så vi frukostbordet hade jag lite allsång med Liam, som inte alls tyckte det va lika vackert som jag.
Helt inne i sången sneglar jag på Liam där han sitter med mat i hela munnen och världens flin på läpparna, när han ser att jag tittar höjer han sitt pekfinger och säger TUTA!! Det betyder sluta. haha!
Jaja, det va den sången det. Nu försöker jag hålla tyst istället.

Har nyss lagt honom och sitter bara och önskar att han ska somna, även om han själv inte tycker det så behöver han verkligen sin sömn.
Igår på dagis sov han ungefär 45 minuter, och gud vilken skillnad jag märker på honom under resten av dagen.

Idag ska Johannes va borta hela dagen, först jobba sen ska han på svensexa. Så jag hoppas att dom får en rolig dag :)
Jag och Liam skulle egentligen umgåtts med Sarah och Lias, men det blev inställt så nu sitter jag och undrar vad vi ska hitta på istället.
Får ringa till mamma och se om hon är ledig idag, det va bättre när hon hade semester, då kunde vi träffas varje dag :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0