Aug. 13, 2014

Jag har en mycket märklig telefon, i förra veckan bytte jag från Iphone till Samsung, och jag känner mig som min farmor, noll koll och absolut ingen aning om vad jag gör, allt är så rörigt jämfört med iphone.
En sak har jag koll på i alla fall och det är utomhus temperaturen som visas på den låsta skärmen, ända sen jag köpte den så har det varit 23 grader ute, mycket konstigt kan jag ju tycka..
kan inte stämma!

Igår när Johannes hade somnat så blev jag irriterad och började googla på sakner jag inte fått rätt på eftersom Johannes inte hade något bra svar på det, i alla fall så börjar jag vänja mig och funderar på att sälja iPhonen, om jag orkar ta mig tid till det.

Idag är det som vanligt igen, Hannes jobbar och jag är hemma med Liam som numera är frisk och leker och busar som vanligt.
Så otroligt skönt för honom att slippa må dåligt och för mig att slippa oroa mig för den höga febern.

Jag får mycket mer gjort när Hannes inte är hemma, vet inte varför, men snart skiner vårt hem och luktar skrubbmedel.
Liams säng skurade jag igår kväll innan han skulle sova, känns som man får bort bakterierna då, och det kändes bra :)
Ny badad Liam i renbäddad och nyskrubbad säng.

Nu när Liam vilar står vår säng på tur, den behöver sig nog en renbäddning den också.
Och så har jag hittat vad jag ska ha på mig på lördag, efter månaders letande på nätet så hittade jag en klänning i min garderob som får duga.. tänk att det kunnat va så lätt om jag tittat där från början. Tänkte bara att jag inte fick plats i mina gamla kläder.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0