Aug. 15, 2014

Tyson är inne i en kli period nu, iof kliar han sig alltid mer än vad som är normalt, men nu är det helt galet!
Jag vet inte vad jag ska göra längre, inget vi har provat hitintills har hjälpt och man ser i hans ögon hur han lider, han vill inte klia men gör det ändå.

Läste om en tjej som hade samma problem med sin hund, hon blev tipsad om att frysa in torrfodret i något dygn för då skulle någon sorts kvalster som bildas där i dö.
Nu är hennes hund problemfri och har varit i ett år.
Så jag håller på att testa den metoden på Tyson, känns som det är sista chansen nu för vi har provat allt annat på stackarn.

Annars händer här inte så mycket idag, jag håller på med tvätten och Liam ligger och vilar.
När han vaknat hade jag tänkt cykla till Lerberget och träffa mina föräldrar, vi har inte hunnit ses sen deras semester tog slut, på tok för lång tid enligt mig!
Ska också bestämma mig för vad jag ska ta på Liam imorgon, jag har (tror jag) valt ett par byxor och nu ska jag bara komma fram till vilken skjorta han ska ha till.
Jag har en rutig och en enfärgad att välja mellan, jag tycker själv att den rutiga är finare och passar bäst till byxorna, mamma och Hannes tycker att han ska ha den enfärgade, som förmodligen passar bäst till ett bröllop men det är ju ingen direkt klädkod, mer "kom som du är". jag är rutig, randig och prickig, inte så himla enfärgad.. och jag är ju Liams mamma, så då får han va som jag till han börjar bestämma själv.

Alltså nä, jag vet inte!
Men nu har jag bara ett dygn på mig att bestämma mig, i-landsproblem ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0