Aug. 16, 2014

Och så va denna dagen avklarad, min ångest över att ha Liam i en kyrka där man ska uppföra sig och inte skrika va obefogad.. Han skötte sig mestadels bra förutom någon gång då han blev ledsen, men då fick han kex så det gick över fort.
Däremot så ville han gärna springa fram till Johannes som stod där framme, han kallade på pappa från början till slut.

Brudparet va jätte vackra och dagen har pendlat mellan gråt och skratt, det är milt sagt en känslomässig berg och dalbana att vara gravid!

Jag och Liam åkte hem ganska tidigt, det finns inte mycket att göra när Liam blir för trött och där inte finns någonstans för honom att sova.
Nu ligger han och sussar gott i sin säng, jag sitter i soffan och äter glass hur jag nu får plats med det efter idag men plats får det ;)
Och Johannes är fortfarande på bröllopsfesten, han är en av få som inte dricker och får därför äran att agera taxi åt dom andra.

Men han kommer nog hem snart.

Imorgon ska jag jobba hela dagen, känns inte skitkul men det kan inte hjälpas.

Bilder får ni inte se några för dom ligger på kameran och jag orkar helt enkelt inte föra över till telefonen.

En tjockisbild får ni nöja er med.
knubbis jag i klänning ;)





Kommentarer
sarah

Så fin!!! ♡♡♡♡

2014-08-17 @ 07:19:55
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0