Aug. 24, 2014

Beslutsångest, igen!
Ibland blir jag så trött på mig själv, att jag liksom inte bara kan bestämma mig och sen är det så, precis som alla andra verkar kunna..

Nu handlar det i alla fall om vinter kläder till lilleman.
Overall eller två delat?
Klarar man vintern med skalkläder eller måste han ha riktiga vinterkläder?
Förra året hade han en skaloverall från pop som kunde användas från höst till vår och detta året va jag inne på att köpa två delat skalsätt istället.
Men nu vet jag inte längre!
förra året fick han en vanlig vinteroverall av sin farfar, som passar denna vintern men som är lila..
Lila är ingen ful färg, men jag vet inte om jag vill ha det på Liam.
Är jag tramsig då?

En vindfleece ska jag i alla fall köpa, som han kan ha nu fram till det blir lite mer höst.
Då jag antingen borde köpa en skaloverall till eller en skaljacka och byxor..
Ruinerad blir man också.
Overallen från förra året kostade 1200, mycket pengar för något som blir för litet fort, tur att nästa pyre kan använda den nästa vinter ;)

Men så vill man ju inte att han ska frysa på dagis.

Ja, Beslutsångest!
Johannes är inte heller till någon större hjälp, han håller bara med mig, ändrar jag mig så tycker han att det också blir bra.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0