Aug. 31, 2014

Ingen har väl missat att jag har längtat efter hösten, att få ta på sig jackan och tända ljus på kvällen till bra tv program.
Mysigt!!
MEN någonstans där i längtan glömde jag bort alla tradiga baciller, snuva, halsont och huvudvärk.
Vilket jag har tvingats dras med hela natten, irriterande för igår mådde jag hur bra som helst, fram till på kvällen och nu sitter jag här i soffan och tycker lite synd om mig själv, med lite sömn i bagaget försöker jag ändå ladda upp för en eftermiddag/kväll på jobbet.

Men det är kanske bäst att jag håller mig borta, så inte min lillprins smittas.

Annars händer här inte så värst mycket idag.
Johannes försöker övertala mig att sjuka mig, han lockar med tacos och tända ljus..
Mycket frestande måste jag erkänna, men nej!
Bebisen behöver kanske nya kläder och då måste jag ha pengar ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0