Sova middag

Är det inte typiskt? Idag känner jag mig trött och skulle gärna sova middag en liten timme, samtidigt som Liam inte alls är sugen på att vila idag.
Men det är samtidigt skönt att han inte bara slutat tvärt med vilan utan tar det lite från dag till dag, så att jag hinner vänja mig vid att ha honom vaken hela dagen.

Undra hur det blir när han får sin nya säng, han lär ju inte ligga kvar i den och snacka skit som han gör nu, jag hittar väll honom sitta och leka i röran på hans rum ;) 
Stor kille nu, idag sa han tack när han fick en macka och när jag torkade bort smutsen på bordet så sa han borta :) aw

Jag har också föreställt mig en vägglampa i mitt huvud, en som ser ut som den han har bara att det ska va vägglampa.
Tror ni att det finns? NÄDÅ! 
För all del, gör en sån som bordslampa och taklampa men strunta i mig som vill ha den på väggen.
Det hade ju varit så fint att ha den på väggen vid hans nya säng så han själv kan tända när han blir mörkrädd.

Istället fanns den denna, som också är från kids concept men har ett annorlunda mönster, funderar på att köpa den istället, eller om jag ska fortsätta sura över att den med stjärnorna inte finns...


Vi får se, förmodligen kommer jag sura ett tag till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0