1 December

Har satt mig i soffan med en chokladtomte i näven och tänker sitta här, osminkad och sleten ända till Liam vaknar igen.
Flera gånger har han sprungit upp och ner inatt samtidigt som den lille katten har krävt otroligt mycket värme, närhet och ganska mycket mat.. Sist jag såg en så hungrig katt va när Babbsan kom hem igen efter nästan två månader borta. 
Han till och med åt upp själva nappen till flaskan jag matade honom i, ups! 
Blir ingen mer flaskmatning till den hysterikan, han får det på ett fat istället ;)
Vi tror att det är en pojke, jag Frida och Johannes, men vi är inga mästare på att se pungen på en så liten katt så mamma ska komma hit sen och avgöra.
Harley ska han få heta, tror han får heta det även om det visar sig va en flicka! 

Liam skulle hetat det, eller, det va ett alternativ men nu är jag ganska nöjd med att vi valde bort det namnet, det passar bättre på en hund eller katt! 
Eller motorcykel ;) 

Det går i alla fall nästan att mäta en 4 veckors kattunge med en bebis på natten, det blev väldigt lite sömn och hade det varit en människobebis så hade den gråtit istället för jamat! 
Hoppas att han kommit mer till ro till ikväll så vi får ett par timmars sömn åtminstone, behöver ju vila upp oss innan lill*n kommer ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0