12 December

Inatt vaknade jag av en dröm om att vi fick en pojke, det va inte så att jag födde honom men det va liksom bara något som sa att det va en pojke, det va en katt, Harley, sen en apa, likadan som Liams nalle och sen efter det skulle det bli vår pojkbebis.. 

Förra gången va det också en pojke, den gången en så tjock som en sumobrottar-bebis, helt omöjligt att den skulle få plats i en människas mage.. 
Han kom i alla fall med kejsarsnitt och kunde sitta med en gång.. 
Jag kunde gå direkt efter, utan att bli ihopsydd..

Innan det har jag drömt att det varit en flicka, flera gånger och dom gångerna har jag fött henne som vanligt.
En av gångerna på ett sjukhus, på Öland, där jag egentligen va kidnappad.
Johannes gratulerade mig genom Facebook?!?
En annan gång födde jag henne i en hall, på en trasmatta medan jag va helt ensam, jag liksom drog ut henne själv.

Mamma drömde redan innan jag visste att jag va gravid att jag födde en flicka, och hon skulle heta Urma..
Efter skådespelaren Uma Thurman.
- En dag när jag kom dit så sa mamma att jag va gravid.
Vi försökte ju och jag blev ganska irriterad på mamma som sa så, helt okänsligt liksom.. Ingen visste ju ifall jag skulle kunna bli det igen!
Jag svarade nej och då sa hon att då måste det va Frida.. Ett par dagar senare kom Fridas kvinnovecka och då va mamma helt säker på att det va jag, det va det också..
Hon va också helt säker på att det va en flicka.
Men nu efter alla mina konstiga drömmar så är hon lika tveksam som jag..

Så efter inatt känner jag att vi måste kolla upp lite fler pojknamn, det är så svårt, men något måste han ju heta!
Om det visar sig vara en liten pojke och namnet vi valt inte alls passar ;)
Flicknamn är redan bestämt, visar det sig inte passa alls så tycker jag ändå att det finns så många fler fina flicknamn att välja mellan.

10 dagar kvar ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0