14 December

Ända till 7 fick jag sova idag innan Liam kom upp, det va inte igår och ganska skönt faktiskt. 
Någon av tanterna ovanför oss har haft sitt/sina barnbarn hemma över natten, hela kvällen igår sprang dom fram och tillbaka så det klampar i hela huset och nu på morgonen har dom inte varit sämre, det är nackdelen med att bo i lägenhet och så är jag samtidigt så glad över av vi bor längst ner så jag slipper känna att Liam väcker hela huset när han leker, det kan ju gå ganska vilt till här hemma också :) 

Idag är det 8 dagar kvar till BF och när jag va gravid med Liam så gick vattnet under natten till idag, tänk vad åren går! 

Mamma fyller år idag och det enda hon önskade sig va en bebis i födelsedagspresent, tyvärr verkar det som hon får sin present lite senare än vad hon tänkt sig.
För här är ingen bebis på g ut i alla fall ;) 
Istället får vi åka hem till dom och äta smörgåstårta, känns ganska okej det också faktiskt!

Igårkväll fick jag återigen lite smått panik över att jag inte blivit färdig med allt innan bebisen ska komma, som vagnen till exempel, vi har ju Liams vagn hemma men där kan man inte lägga en bebis då det bara är en sittdel i den.
Vet inte riktigt var mitt flyt kom ifrån men jag klickade in på lekmer för att kolla lite precis efter att jag lagt Liam.
Hittade inget annat än baby joggern jag redan spanat in så jag stängde paddan och gick in i duschen istället, satt mig sen i sängen för att vika tvätten och samtidigt sätta igång ett avsnitt paradise hotel, innan jag kom så långt kollade jag mejlen och där va som vanligt mejl från lekmer.
Jag öppnar dom nästan aldrig och jag vet inte varför jag gjorde det igår, men jag kom in på en "galen rea" sida som dom så fint kallade det. 
Där bläddrade jag ett tag till jag kom fram till vagnen jag spanat in, och vet ni vad, den va nedsatt 2500:- .. 
Tänk om jag beställt den redan innan jag gick in i duschen, sååå arg jag varit om jag sen sett rabatten! 

Nu är i alla fall vagnen beställd, så bebisen får komma när den vill :) 

Hoppas Liam blir lika nöjd med vagnen som jag tror att jag kommer bli, han ska ju också åka i den en del. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0