21 December

Alltså det här med att mjölken ska rinna till.. 
Mina bröst hinner bli så sprängfulla mellan gångerna att Moa bara behöver suga en gång sen kan hon bara ligga där och svälja, när hon är nöjd vänder hon bort huvudet och jag måste snabbt täppa igen hålet så inte hon ska bli dyngsur.. 
Så charmiga har mina två senaste dagar varit, samtidigt som jag inte vill amma sååå ofta och längtar till allt ställt in sig som det ska, så kan jag knappt bärga mig till hon ska vakna och lätta lite på trycket. 
Det är kanske nu man skulle haft tvillingar, kunde jag satt en sugpropp (bebis) på båda brösten samtidigt :) 

Just nu äter hon, innan hon gjorde det ångrade jag nästan mitt val att amma, men nu känns det bättre, fast dom är väl fulla snart igen xD
Äter hon från det ena så står det andra som en fontän.
kanonkulor som gör alla mina tröjor för små! 

Det kan väl hända att det blir ganska mycket bebisinlägg den närmsta tiden. 
Men som ni förstår så ägnar jag mig inte just nu åt så himla mycket mer än att amma och läka ;)


Och ska bebisen amma tycker Harley att det är en självklarhet att han också ska få smaka, från öronsnibben..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0