4 December

Det må vara hälsosamt för mig och min kropp att vara hemma och ta det lugnt nu innan bebisen ska födas, men det är minsann inte ett dugg hälsosamt för vår ekonomi! 

Efter att jag lämnat Liam på dagis idag så åkte jag till väla, med mig själv.  
Tanken va att köpa en pyjamas till bebisen eftersom dom gamla är försvunna. 
Jag kom därifrån en timme senare utan bebispyjamas men med massor av nya kläder till Liam. Hoppsan! 
Johannes vet om en del, men resten får jag nog gömma ett tag för att han inte ska strypa mig ;) 

Jag måste va allergisk mot neutrala bebiskläder, för hur gärna jag än ville ha en pyjamas så kände jag nästan för att kräkas av bara tanken på att behöva köpa en tradig nallepuh pyjamas. 
Jag vill köpa pojkigt eller flickigt och va otroligt nära att köpa en av var då jag har svårt för att gissa vad som finns i min mage. 
Till sist bestämde jag mig för att skicka iväg mamma så fort bebisen kommit ut, hon får inte komma till BB utan en antingen rosa eller blå pyjamas ;) 

Nu måste jag få undan lite här hemma innan Johannes kommer hem och får se allt jag packat på mig idag, det är nästan så att jag får lite ångest, men bara nästan! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0