5 December

Okej, det kanske inte är så hälsosamt att va ledig trots allt..
Saker jag inte orkat göra när jag jobbat har jag passat på att göra nu denna veckan, hade jag varit smart så hade jag väl ändå kunnat sprida ut mina ryck lite. Men nä! 
Ikea idag, fjärde dagen jag är på det området och slösar en massa pengar! Gud!
Men idag fick vi äntligen hem en byrå att lägga bebiskläder och annat skoj i som vi inte fått plats med innan.
Det blev inte riktigt den jag tänkt mig, men detta valet känns ändå lite bättre.

Nu är min kropp totalt slutkörd, ryggen och ballen som jag inte haft särskilt ont i på ett tag har nu kommit tillbaka, aj aj aj! 
Så NU känner jag mig höggravid och sliten.

Och jag längtar så otroligt mycket tills bebisen är född, jag längtar till och med tills förlossningen sätter igång, hur man nu kan längta efter smärta..
Fast o andra sidan är det ju knappast smärtan man längtar efter, det är bara något som måste komma före bebisen.

Imorgon ska jag röja i vårt sovrum så jag får in byrån och lite ordning bland all skit vi just nu har slängt lite överallt. 

Jag passar på nu när Johannes är hemma i helgen och kan underhålla Liam en stund medan jag går fram som en ångvält för att bli färdig :)


Detta är Liam som klätt på sig själv..
Pyjamas, höstjacka, tjocktröja, Johannes skor och tomtemössa.
Söt är han i alla fall, trots klädvalet ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0