8 December

Allt tjat om teletubbies är så gott som över här hemma, dom filmerna har gått varma här och både jag och Hannes har varit nådigt trötta på dom. 
Men igår gjorde vi "misstaget" att köpa en Pippi Långstrump film, vid det här laget har jag tappat räkningen på hur många gånger den har visats om och om igen.
Liam sitter och skrattar högt åt allt bus Pippi hittar på, och mitt mamma hjärta smälter så söt han är, så klart att vi kollar på Pippi då ❤️

Igår hade vi bara en mys dag här hemma, gjorde inga ärenden mer än handlade lite ost på morgonen.
Efter det kunde jag dock inte röra mig mer förrän vid 4 på eftermiddagen och då dammsög jag sovrummet..
Jag får gjort ett rum i taget, så när jag är klar med alla är det väl bara att börja om igen ;) 
Sängen intog jag redan kl 8 eftersom att ligga på sidan är den enda ställningen som duger för denna fettsäcken.
Idag tänkte jag att vi ska ha ännu en lugn dag, kanske att vi åker till tropikariet, men bara kanske! 

Jag har så mycket som måste göras och det är fruktansvärt frustrerande att inte kunna göra allt på en gång, precis som jag brukar kunna. 

Nu ska jag och Liam enligt honom leka med bilarna, och jag kan väl inte göra annat än att hänga på :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0