Nyårsafton

Vilket tråkigt väder på självaste nyårsafton, tur att man slipper gå ut ;)
Vi ska inte göra ett endaste dugg idag, Carro och Andreas kommer hit en sväng på dagen och sen ska vi väl äta något gott tillsammans, jag och min lilla familj. 
Jag har lite ont i magen inför 12 slaget, Liam har dom andra gångerna sovit sig igenom raketskjutningarna men ända sen den gången polisen va här och slog in portarna och skrek och hade sig så är han rädd för allt som "bankar", särskilt när det är dags att sova. 
Han sover också ganska dåligt nu för tiden, vaknar ofta mitt i natten och skriker hysteriskt och nästan varje gång säger han att något bankar.. 
Så jag hoppas verkligen han kan få sova så hårt att han inte vaknar och blir rädd, annars får jag helt enkelt lägga mig hos honom.

Jag har några saker att fixa med men så har jag en liten Moa sussandes på mitt bröst, det är ju så mycket mysigare än att städa! 
Fast snart kommer Liam och Johannes hem med nyårsfrukost så jag får väl ta tag i mitt liv. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0