Prioriterar alltid mys ;)

Medan alla mina jobbekompisar är på julfest har jag slängt mig som en padda i badkaret, med så varmt vatten att jag nästan skållade mig. 
Gott e de!
Första gången idag kan jag njuta utan att hålla på att krevera av rygg/rump-ont.

Extra njutbart är det av att veta att jag har skurat badrummet från golv till tak idag.
Förmiddags energin skojar man inte bort, det får jag däremot lida av resten av dagen. 

Nu hade jag tänkt ligga här så länge att vattnet nästan hinner bli kallt sen ska jag lägga mig, jag har planerat att förlossningen ska starta inatt, så jag laddar upp ;) 
Vi får väl se imorgonbitti, ifall jag vaknar med eller utan värkar eller vattenavgång hehe 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0