Uttråkad

Jag är innerligt glad att ingen ser mig när jag går till toaletten på nätterna, jag går i princip som att jag har sketet på mig och brutit höften samtidigt. 
Tar sin lilla tid att värma upp innan jag kan gå normalt och som tur är så sover Johannes hyfsat hårt om nätterna och om han vaknar så somnar han oftast lika fort igen. Så han slipper glo på mig. 
Tur, då jag förmodligen både ser ut och låter som en säl när jag försöker vagga mig upp ur sängen.. 
Hade Johannes hållt på såhär mitt i natten, flera gånger per natt så hade jag blivit skit sur! 
Lönt att störa liksom. 

Jag känner mig inte heller så himla sexig, då jag luffar runder på nätterna i bara trosor och min i vanliga fall alldeles för stora t-shirt, som numera sitter som en magtröja..
När Liam ser mig på morgonen nästan skriker han "OJ!" Och försöker med all sin kraft dra ner tröjan över magen så den inte längre syns, han lyckas sådär..
"Men lilla hjärtat, det är bara mammas mage" 
- "OJ! Mange" 
Hahah

Jaja, nu har jag ju också berättat för hela världen hur jag ser ut på natten..
Skäms minsann inte för något -.- 
Tur att jag inte har så himla många läsare ;) 

14 dagar till BF, har jag sagt att jag längtar efter vårt andra mirakel? ❤️








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0