14 Februari

Jag kan inte påstå att jag har speciellt kul, men jag hoppas verkligen att Liam har det!
Jag sitter i personalrummet på hans dagis för att snabbt kunna va på plats om jag skulle behövas, men än sålänge verkar det gå bra :) 
Det är första dagen som jag går ifrån honom men efter att ha varit med några dagar och sett hur kul han har så känns det faktiskt bra. 

Idag är det alla hjärtansdag och den ska firas med lite shopping på lager 157 och hjärte fika med våra snygga grannar.
Men först ska det sovas middag, om en halvtimme ska jag gå in och hämta Liam, jag längtar efter honom haha, stackars pojke som fått en så tramsig mamma ❤️

Jag fick förresten alla hjärtansdag blommor av mina fina killar idag, känner mig älskar och lycklig.
Det behövdes efter den konstiga drömmen jag hade inatt! 
Blir lite arg på mig själv över att jag blir arg på folk i verkligheten när dom varit dumma i drömmen, jobbigt! 
Jaja, kanske ska gå och tjuvkika lite på Liam? Eller nä.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0