15 Februari

Vi planerade lite mys till melodifestivalen ikväll, jag tittade på första bidraget sen smög min uppmärksamhet iväg till annat, inte så himla kul program om jag ska va helt ärlig..
Däremot så tyckte jag att bandet från Helsingborg va helt okej! Och jag är nog kär i sångaren, fast ja, jag är nog kär i dom flesta som kan sjunga! 

Annars har här inte hänt mycket idag, inte mycket att skriva här i alla fall..
Jobb till 16 och sen åkte jag direkt hem till mamma och pappa där resten av min familj va :)
Att umgås med dom man älskar och trivs bäst med, finns inget bättre ❤️

Mina ögonlock vill hemskt gärna säga godnatt o tack för idag, så jag får väl snällt lyda dom!
Det blev en tidig morgon eftersom jag skulle hinna duscha innan jobb, hatar att duscha på morgonen, det är så kallt! 

Ja, sov gott mina små kycklingar 😘





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0