17 Februari

Känns som jag har stekt chevappisar i en evighet nu, hur lång tid kan det ta? 
Jag är hungrig :) 

Lilleman sover middag efter en dag på dagis, denna gången va han lite gnällig och mammig, men det hade gått jätte bra när jag gick.
Han är lite snuvig så det kan va en förkylning som spökar, och då vill man såklart ha mamma i närheten :) 

Men jag önskar lite i smyg att han snart ska vakna, för om en timme kör jag till jobb och jag vill hinna pussa på honom lite mer innan dess! 
Ikväll slutar jag och mamma nästan samtidigt så vi har bestämt att hon ska komma inom och hämta mig på vägen hem, man får ta vara på alla tillfällen att ses nu när vi båda jobbar igen. 
Vi är aldrig lediga samtidigt längre, och det suger! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0