21 Februari

Okej, hörde att det va dags för ett nytt inlägg så nu när jag inte kan sova kan jag lia bra passa på att skriva ett par rader.

Veckan har gått i ett kör och jag har gått ner TVÅ maddafakking kilon! Heja mig! 
Dock så tryckte jag munnen full med choklad nu ikväll haha
Jaja, man kan inte va på topp varje dag ;)

Liam har varit på dagis fem timmar idag helt själv, när jag lämnade honom började han gråta jätte mycket, och jag va inte långt efter i den gråtartävlingen, åh mitt hjärta värkte! 
Men det gick tydligen fort över och så va det dags för första vilan på dagis.
Till min stora förvåning så hade han somnat lätt medan fröken satt och klappade honom på pannan, min gospelle ❤️ 
Sen hostade han till efter ett tag och då tog dom upp honom igen så nu på eftermiddag/kvällen har han varit genom trött, han ville bara va i min famn med huvudet vilande mot min axel och ett tag så trodde jag att han somnade där, så vid 18 la jag honom i sängen och han somnade med en gång, i vanliga fall ligger han och snackar ett tag innan han tycker att han ska sova :) 

Imorgon fyller Oliver 1 år, stor kille han också nu! 
Så det blir en sväng inom dom med paket. 
Innan det har jag lovat att åka till mamma en sväng så hon ska få träffa Liam ett tag, det va längesen nu :)
Nu har hon ju bara fått se mitt nylle när jag har hängt där hemma medan Liam har varit på dagis.

Och så påminde Jenny mig om en person som jag har lyckats förtränga så väl! 
Blö! På Maxi hade hon sett den, PÅ MAXI, mitt jobb!! Va i hela helvete ska hm göra där? Jag jobbar ju där! 
I min värld har vi delat upp platser man får va på och platser man inte får va på, han får INTE va på Maxi! 
Töntig jag är! Men jag har inget att säga och jag vill absolut inte träffas så.. 
Jaja, jag äger ju inte stället så handla varfan du vill! 
Dubbelmoral deluxe, men jag orkar inte bry mig och jag orkar inte bråka. 
Fast jag brydde mig nu. 
Dock så är det bra, nu vet jag att det kan hända att jag ser honom där. 
Så nu är jag förberedd! 
Undra om jag får sparken för att spotta våra kunder i huet? Inte om man har en bra annledning kanske? Haha

Nä, nu ska jag lägga mig.. Det är ju after all en öppen blogg och jag har noll koll på vem som läser. 

Lite Flashback, den gamle smale tiden 
Och Oliven när han va någon dag gammal

Och så klart en bild på min lille tuffing i samma veva :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0