25 Februari

Jag har haft en diskussionen med mig själv och kommit fram till att jag ska skriva en matlista och att jag ska veckohandla, fredagar fick det bli.
Just för att jag alltid är ledig på fredagar och för att man alltid vill ha något speciellt gott till helgen, köper man det tidigare i veckan så käkar jag upp det. 
Inte bra för figuren ;)
Vi behöver bli lite mer ekonomiska och så som vi handlar var och varannan dag så kan jag tänka mig att vi kommer tjäna in en hel del på detta.

Idag har jag tagit ner julgardinerna i köket, jag har inte blivit färdig till det innan plus att jag hittade en super söt hissgardin idag, 99 riksdaler, katchiiiing. 
Ett gulligt litet ljus blev det också, är det vår så är det!
Köpte också en pall till Liam hah så nu ska han slippa stå på skåpet varje gång han ska tvätta händerna.
Det första han gjorde med pallen när vi kom hem va att ställa den framför tvbänken och klättra upp på den för att sen slå skiten ur tvn eller alla figurer som va på den.. 
MAMMA MAMMMA MAMMA MAMMA skriker han ända till jag tittar på honom.

Nu sover han och jag har fläkt ut mig i soffan medan Hannes har paxat mattan, jepp ni läste rätt, han ligger på golvet.
Han vet sin plats ;) haha 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0