27 Februari

Min energinivå är på noll.. 
Ändå måste jag snart släpa iväg mig till jobb, 7 timmar känns just nu som en evighet!
Jag har lämnat lilleman på dagis och idag gick det faktiskt förvånansvärt bra, det känns bra i hela kroppen.
Efter det körde jag till ICA för att köpa en ost, där hittade jag lite bokrea, äääälskar bokrean! 
Där stod jag och valde bland massa roliga barnböcker, pregade hela min varukorg full när jag sen kom på att jag ville kolla lite på Maxi och Akademibokhandeln på väla innan jag köper en massa, det slutade med att jag bara köpte en.
MEN, när jag skulle betala så fick jag en avstämning, och tror ni inte jag glömde scanna in bokjävlen!!! Ååååh jag va ju helt hundra på att jag hade scannat skiten, 29 spänn! Helvete så pinsamt! 

Jaja, pinsamt men vad hjälper det när man är förvirrad som en höna! 

Nu ska jag ge mig ut i dimman en sväng innan jobbet kallar, Tyson behöver också lite kärlek :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0