3 Februari

Att klippa frillan på Liam kändes inte som ett speciellt enerverande uppdrag från början, men nu har jag kunnat konstatera att det minsann inte är lätt att få en busig Liam att sitta still när mamma står med saxen bakom ryggen och kammar nackhåren, det är ju så spännande, han vill se! 
Klippt blev det i alla fall, hackigt blev det också he he.
Men det får vi stå ut med, hans frilla är ändå alltid så busig så det syns inte att där är lite hack här och var ;) 

Nu ligger lilleman och sover middag i alla fall, jag bäddade ner mig i sängen i jakt på lite värme och lugn och ro för att kunna koncentrera mig på att skriva brev.
Dock så hamnade jag här istället, så mycket mindre komplicerat att skriva här. 
Om ett par timmar ska jag köra till jobb, nu är det liksom på riktigt, mammaledigheten är slut och nu kallar den bittra verkligheten på mig.
Men som jag sagt innan så blir det nog bra när jag har kommit in e det, och det gissar jag på att jag kommer göra ganska fort. 
Jag tror att Liam kommer trivas på dagis också, han tyckte det va super kul när vi va på öppethus i alla fall. 
Dom bjöd på glass och där va så mycket att leka med så han hade inte tid att kolla efter mig eller Hannes en endaste gång :) 

Nä, inte blogga !! Brev !! Hej hej 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0