4 Februari

Imorgon ringer klockan 05.00, inga konstigheter för mig som är mamma till en morgonpigg pojke, utmaningen blir istället att försöka va så tyst som möjligt så att jag inte väcker alla andra också..
Kaffekokaren är i alla fall förberedd, en bra början!

Just nu sitter jag och äter kvällsmat efter en långrunda med mamma och hundarna, sen en varm dusch på det.
Och jag känner mig tyvärr alldeles för pigg för att skulla upp redan 05..
Lite förvirrad inför dagisstarten om en vecka också, har han allt han behöver? Och vad behöver han ens? 
Men det ska nog lösa sig.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, underhålla mig med en bok eller paddan till jag känner mig lagom trött..
Det bästa är väl att jag kommer va super trött imorgon kväll så i övermorgon kommer jag nog inte ha några problem med att gå upp så tidigt :) 
Fast äh, nog tjatat om mina tidiga morgnar, jag är knappast ensam! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0