Dagis

Inskolningen går super än så länge, Liam leker för fulla muggar och tittar bara till mig lite då och då.
Kan konstatera att pojkar och flickor leker väldigt olikt varann, i alla fall på Liams avdelning, och bland dom små barnen.
Pojkarna springer runder och utforskar medan flickorna sitter och pillar med samma sak i en evighet, helst alla på samma leksak också.
Där finns en liten säng på hans avdelning, och idag kände sig Liam lite sömnig, så han klättrade upp och bäddade ner sig, min sötunge ❤️
Samma tid imorgon och då ska farsan följa med och kolla till så dom andra barnen är snälla :) 

Från det ena till det andra, Babbsan är fortfarande borta.. 
Var är hon? Och lever hon ens? 
Det känns förjävligt att hon blev bortskrämd, kunde KANSKE accepterat det en gnutta mer om hon hade gått sin väg av egen vilja. 
Nu är hon bara vilsen, liten och ensam :(
Den tjocka fula dumma katten! Som jag avskyr den! 
Kan hennes halsband ha trillat av? 
Ååh, Fan!

Imorgon ska det jobbas igen, efter endast en jobbdag än så länge i veckan, tur för mitt lönekuvert att jag har helgen också! 
Kan också berätta för er att det känns nästan lika förjävligt att få typ samma pengar nu som när jag bara jobbade varannan helg! 
Varannan helg plus Mammapeng is the shit! 
Kan inte någon bara slänga hit ett mer lönande jobb? Eller för all del, sätt in ett par mille på mitt konto! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0