Kvällsinlägget

Jag slutade 21.00 och 21.55 låg jag nerbäddad i sängen, snabb är mitt mellannamn.
Då har jag också väntat på mamma i 15 minuter!

I alla fall, det jag tänkte berätta för er va att jag nu ikväll har smakat kvarg för första gången, jag har sett folk som köper minst 10 burkar per gång, då måste det ju va gott tänkte jag. Men oj så fel jag hade! 
Men så provade jag att hälla i lite funlight saft, o fy din jävel där satt den! 
Smaskens, perfekt kvällsmat som smakar någon blandning mellan jordgubbsmjukglass och jordgubbsyoghurt.
Den hemligheten tänker jag inte berätta för Johannes för än så länge får jag ha min kvarg för mig själv ;) 

Imorgon är jag ledig och den dagen ska spenderas med min allra finaste och mest älskade prins. 
Tyvärr så måste jag lämna honom på dagis i 1,5 timme men inskolas måste han ju.
Under den tiden ska jag dricka kaffe med mamma, handla till maten och lite sånt smått och gott, vet egentligen inte vad jag ska göra av all den tiden, det är ju inte så himla ofta jag är barnledig och jobbledig på samma gång. 
Blir rastlös bara jag tänker på det! 

Nu ska jag drömma mig in i min boks värld några minuter.. Oh jösses! Jag låter som en pensionär. Jaja, boken va det, kan ju lika bra erkänna att jag läser 50 nyanser för andra gången, mindre pensionär varning? 
Inte för att den är så himla bombens bra att den är värd att läsas en extra gång utan mer för att jag inte har något annat att läsa.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0