Natti natt

Imorgon är det fredag och jag är ledig, har jag sagt att jag älskar att vara ledig? 
För det gör jag, gränslöst med tid tillsammans med min fina pojke ❤️
Idag jobba jag till 21, mamma hämtade mig så vi fick oss lite terapisamtal i bilen på vägen hem.

Och imorgon ska vi leka med Chanel och Frida, Johannes ska besiktiga bilen, jag är trött på bilar och mega trött på att höra allt tråkigt prat om bilar.
Jag vill köra dom och jag tycker om min bil för att den tar mig från punkt a till punkt b, that's it! 
Städa och tanka och sånt får Hannes fixa, kan gå med på att få tankkortet i näven när det är dags men helst inte haha.
Jag tanka första gången någonsin sex månader EFTER jag fått mitt körkort, och då måste jag även tillägga att jag inte betala bensinen själv dom första åren heller.. Ååh stackars mina föräldrar!
Är det kanske därför jag alltid måste ställa upp som chaufför när dom behöver? 

Bara massa kludd nu, klockan är ju mycket och snart gapar väl Liam för att det är dags att gå upp.
Morgonpigg unge, undrar vem han fick det ifrån egentligen.. 

Tittar ni riktigt noga så ser ni Liam som ligger nerbäddad framför Bolibompa ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0