11 Januari

Sovmorgon DELUXE!! 
07.20 stod klockan på när jag blev väckt och jag började så klart redan då smida planer om hur jag skulle göra med lillemans vilningar för dagen.. Till minst 11 skulle jag hålla honom vaken, trodde jag.
Halv 9 blev han tosig, inget va bra nog, inte förrän jag frågade om han ville nanna, då blev han knäpptyst och tittade mot sängen med världens största smil haha goa unge! 

Jag satte honom i sängen medan jag gjorde iordning välling och hämta snutten, där satt han så fint och väntade och när jag kom så la han sig på kudden och drog täcket över sig medan han skrattade för att han såg vällingen.
Min lilla pojke har blivit så stor ❤️

När han vaknar igen blir det middag och sen vidare mot Mörarp hem till min storebror.
Vi ska hälsa på en liten Abbe :)) 
Och Tyson ska få leka med kompis, får se om han orkar.
Han är gråhårig överallt nu, håret mellan trampdynorna är helgrått. Gammal gobbe. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0