13 Januari

Vilken start på året, någon tröttare än mig får man nog leta efter! 
Hade jag inte vetat bättre så hade jag slått vad om att jag är gravid, för så trött va jag då också. 
Jag har helt ärligt inte gjort ett skit detta året och börjar få lite ångest av det.
Eller ja det är klart, det händer ju saker hela dagarna när man har barn, men jag menar mer träffa vänner och så, inte ens väla har jag varit på haha!

Lilleman sover nu, så jag kollar på Ellen.
Jo jag ska lyfta rövven ur soffan och göra lite nytta här hemma, snaaaart!
Britney Spears är med idag, alltså, vafan har kvinnan gjort med nyllet? 
Jag har alltid tyckt att hon är söt, men nu ser hon bara falsk ut. Blö.

Nä, nytta va det ja! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0