14 Januari

Imorse va det en snorig liten pojke jag hämta i sängen, men lika glad va han för det, MAMMAAA sa han när jag kom och mitt hjärta smälter ❤️ 
Hela morgonen har han gått med nässprayet i handen, han älskar sitt nässpray och helst av allt vill han stoppa in sprayburken i min mun.

Någon har sparkat sönder min lilla snögubbe och nästan all snö är borta, så tråkigt, vi som skulle åka pulka.
Men, det blir nog en bra dag idag ändå :)

Idag är det Johannes 30 årsdag, gammal gubbe men jag tycker om honom ändå ;) 
Grattis grattis grattis älskling <3

Det blev inga bullar på sängen för Liam blev sovtrött alldeles för tidigt idag så vi fick gå in och väcka Hannes med sång lite tidigare än tänkt. 
Fast Liam ville ju såklart bara leka med Babbsan, det va ju inte han som fick paket. 

Ska slänga in en kanna kaffe i flabben nu, så är man kanske människa idag också


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0