18 Januari

Börjar känna mig som mig själv igen, pigg och glad! 
Fattar inte vad som hände? Men det är strunt samma, huvudsaken är att jag känner mig som mig själv igen :)

Jag älskar snö, det är så mysigt när det ligger överallt, snö utanblåst hade varit perfekt!
Idag när jag körde hem från jobb så körde folk i 30??? För all del, kör försiktigt, men SÅ himla försiktigt behöver man väl ändå inte köra. 
Inte när jag vill hem till min favorit pojke efter en lång dag på jobb.

Imorgon ska vi åka upp till kullaberg med Carro och Mölla för att åka pulka. 
Aj aj aj säger jag redan nu, för jag lär antagligen ha ett o annat blåmärke eller träningsvärk. Det va ju inte igår jag åkte pulka ;) 
Fast, jag och Liam kommer nog hålla oss i barnbacken, om det finns någon sån? 
Det återstår att se, nu ska jag i alla fall vila kroppen o huet. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0