2 Januari

Tänkte slänga mig i sängen för att kolla på Twilight medan Johannes spela, men på vägen in i sovrummet hittade jag en Bröllopstidning, så nu har jag lusläst den istället med twilight i bakgrunden.
Sjönk in i drömmarnas och planeringens värld där ett tag men fick mig ett bryskt uppvaknande när jag såg priserna på skiten i tidningen! Vem fan tror dom att man är? Miljonär? 
Det är väl förstås upp till var och en, men jag lägger minsann inte en förmögenhet på en klänning jag bara kommer använda en gång. 

Och nu efter har jag kollat igenom Facebook, instagram och läst några bloggar.. Nu är jag rastlös men kan inte komma på något att göra.
Duschat och plockat väck julpyntet har jag också gjort, flitiga jag!

Annars så har det väl inte hänt så mycket idag, Johannes har haft väldans ont både igår och idag så jag börjar undra hur det kommer att gå i helgen när jag jobbar.. Får ringa mamma och ha henne som backup om i fall att det inte skulle fungera här hemma. 

Imorgon ska mamma ha Chanel så vi kanske tar dom små huliganerna och åker till busfabriken, trotsar basiluskerna! Men vi får se, kanske åker och köper en häst till Chanel istället, hon vill ju ha det. Haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0