20 Januari

Nyduschad så nu luktar jag jordgubbe, då lägger sig djuren på golvet när dom alltid annars helst ligger i mitt knä. 
Alltså är inte jordgubbe någon favorit, tänk om jag får sängen för mig själv inatt också? ;) 

Dagen har vi spenderat på Väla, vi hade tråkigt här hemma och Liam behövde nya pyjamaser så vad passar bättre än väla då? 
Frida skulle byta ut baksidan på sin telefon, hon lämnade in en vit iPhone och fick tillbaka en svart. Bra byte ;) 
Hann en sväng på IKEA och sen lite måndagsfika hos Frida & Chanel, där va för övrigt tre Nakenhundar idag, vanligtvis är där bara två :) 

Annars rullar väl allt på som det ska, önskar att det ska sluta blåsa så förfärligt nu så jag kan släpa ut klumpekroppen på promenader igen..
Mot min vilja, tänk att man kan tvinga sig själv till något som man inte alls känner för. 
Åt dessutom mc Donalds mat idag, det va inte ens gott och jag va inte sugen ändå tog det inte många sekunder för min hjärna att tacka ja! Blöö

Mitt mål till den 11 feb. Verkar va så långt borta :/
Men skärper jag mig nu så kan jag faktiskt lyckas!
Kämpa kämpa kämpa! 
Och ja, jag har månadslöfte och än så länge har jag inte lyckats en enda gång. 
Älskar min motivation <3 

Liam har fått allt lego som Johannes och han bröder har lekt med som små, så småningom ska han få leka med det och jag gissar på att det kommer bli en favorit :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0