24 Januari

MIN KATT ÄR PÅ RYMMEN och jag får liiite panik! Hon har aldrig varit ute så länge så jag tycker gott att hon kan komma hem NU! 

Fredag kväll och jag sitter i soffan med mig själv, Liam somnade för ett litet tag sen en aning uppspelt efter att ha varit på kalas och lekt med kusiner och alla hundar.
Alltså, i vår familj har vi sammanlagt 6 hundar.. Så när alla är samlade kan ni tänka er vilket kaos där är.
Och gissa vem som är ettrigast? Jo Tyson så klart!! Det kan man inte tro om en fransk bulldog :) 

Jag har varit iväg på lite ärenden med mamma idag, bara hon och jag, det händer inte ofta!
Så Johannes och Liam hade en liten pappa son dag, dom träffade farfar och sen åkte dom också iväg.
När dom kom hem så hade dom med sig en Moccamaster, ååååh vilken snäll gubbe jag har!! 
Äntligen har jag fått min Moccamaster och kan nu göra GOTT kaffe! 
Ska slänga den dåmma ICA kaffekokaren det första jag gör imorgon! 
Har dock ett problem, vårt kök är inget att hurra för och varfan ska jag ställa den? 
Har röjt undan vattenkokare och brödrost så nu får jag hitta något annat ställe till det. 
I-landsproblem, men ett irriterande sådant ;) 

Snart kommer Hannes hem och då ska jag ut med Tyson och titta efter Babbsan! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0