25 Januari

Jag är lite arg, hur kunde jag missa att Carrie Diaries började visas igen i måndags? 
Det som gör mig mest arg är att jag måste ha premium för att kunna glo på skiten på kanal5play, det behövde jag inte förra gången, kötthuen! 
Betalar INTE för det när jag går här o betalar tv licens! Va är det för jävla påhitt egentligen? 

Babbsan är fortfarande inte hemma, dumma den tjocka fula katten som skrämt iväg henne! Hon är ju för tusan bara en bebis, lönt att bråka med henne då! 
Grannen hällde vatten över kattskrället när han rände efter hennes katt, det ska jag också göra om den jävlen kommer hit igen!
Men först vill jag ha hem Babbsan! 

Tidig morgon imorse och imorgon lär va samma, så snart blir det sängen för mig och skönt ska det bli! 
Hittar ni Babbsan så släng hit henne, tack! ❤️








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0