27 Januari

Först Carrie Diaries sen paradise hotel och nu sex and the city, bra kväll med andra ord!
Längtar lite till imorgon kväll då jag ska lägga mig i sängen och se några avsnitt av Carrie till.
Men först ska jag och Liam till Sarah och Lias, såå kul, hoppas på att dom två huliganerna kan trötta ut varandra så vi får sova gott på natten :) 
En pulka ska jag också hinna med att köpa så vi kan göra ett nytt försök i pulkabacken med Carro och mölla på onsdag, har jag sagt att jag älskar snön? 
Babbsan är inte hemma än, stackars liten som är alldeles vilsen i detta vädret.
Idag har jag letat efter henne i sammanlagt tre timmar, ganska frusen.
Men bättre tillfälle än när Liam ska sova middag får man ju inte och när han vakna hjälpte han till, "Babba, babba" säger han och kilar runt..
Hon brukar ju komma när han säger så!

Hannes har nästan inte varit hemma på hela dagen, han har varit på RL och fixat bilen så den går genom besiktningen, den är lagad nu, dock så är han där än :) 
Jag är glad att åtminstone han fått ha kvar alla sina vänner sen Liam kom, så det unnar jag honom ❤️
Ställer upp i vått och torrt, såna vänner hittar man inte i varje hörn! 

Nu fick jag lite huevärk, kanske dags att sova? Jag fick sovmorgon imorse, så det kan hända att jag startar ett avsnitt istället ;) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0