29 Januari

Alltså, när jag la Liam va min plan att göra mig själv plus allt annat redo innan han vaknar igen så vi kan åka pulka med en gång .. Det va en timme sen nu, och jag sitter i soffan fortfarande helt ofärdig! 
Pallar inte va så lat! Haha 

Hannes har varit och förlängt sjukskrivningen, ända till sommaren.. 
Fast äh, har vi varit fattiga såhär länge kan vi lika bra va det ett tag till!
Pengar gör en ju inte lyckligare säger dom! :)
Och hälsa och välmående går såklart före.

Igår va vi som jag redan berättat hemma hos familjen Norring, jätte kul att träffa dom igen, det va ju inte igår ;) 
Liam va lite blyg i början men sen kom han igång lite, väl hemma kom monsterliam fram, trött, hungrig och trött.. 
Min lilla Pelle, tror han och Lias kan komma bra överrens :) 

Nu blir det pulka i blåsten.. Men det är väl som Carro sa, man är van vid blåsten nu ;)
Bor man i Sveriges antagligen blåsigaste håla kan man inte förvänta sig annat.. Lite extra fart i backen.
Så skriver jag inte på några dagar så vet ni varför, då kan jag förmodligen inte rör min armar mer! 

Ikväll kommer mamma och pappa hit och ska sitta o glo medan jag och min man ska ut och äta, egentid när den är som bäst!
Cardinal, hoppas där är god mat, mysigt är där i alla fall ❤️
Jag känner mig trygg när mamma och pappa passar Liam, han älskar dom och dom älskar honom! 
Dock så älskar han sin egen säng och sina föräldrar så vi bestämde att det va lättast att dom kom hit, plus att mamma ska jobba kväll imorgon och då antar jag att hon inte vill gå upp så tidigt som Liam vill :) 

Nu får jag väl sätta lite fart här, ska ju dammsuga, rengöra badrummet och ta disken .. Det tar tid! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0