30 Januari

Holy shit vad jag har varit sleten nu på eftermiddagen, en levande zoombie, milt sagt!
Och att lägga mig på Liams golv va inte mitt smartaste drag, jag va tvungen att blunda två sekunder, icke sa Liam! Han tog mitt huvud mellan sina små händer och vände upp det mot sig och nästan skrek HEJ! Haha 
Ingen risk att jag någonsin kommer somna när han är i samma rum, det kommer han aldrig tillåta.

Igår va det full rulle från morgon till kväll! 
Pulka åkte vi i alla fall, jag hade ju nästan glömt bort hur kul det är.
Och jag åkte utan att skada mig!
Liam skrattade så jag antar att han gillade det, han fick åka i stora backen med mig :) 
Däremot så blåste det så in i helvete och snöade på det. Mindre mysigt..
Så vi åkte hem och fikade istället, Liam spelade Allan, som vanligt när vi har folk här :) 

På kvällen gick vi som sagt ut och åt, helt underbart fantastiskt mysigt och gott!
Vi åt i lugn och ro, VARM mat, löjligt sakta, bara för att vi kunde. 
Och så snöade det utanför fönstret, nästan som på film haha 
Jag spillde dock rödvinsås på min vita tröja, jäkla skit! 
Och Liam va sitt snälla jag så mamma och pappa hade inga problem alls här hemma :)

Och nu när snön ligger så fint så måste vi ju passa på att åka pulka! 
Så idag följde Isabelle och Jack med till Tivoliparken, det va kul och killarna mös.

Imorgon är sista dagen på min ledighet, ångest är numera mitt mellannamn!
Det är väl lite tur i oturen att jag inte jobbar heltid så jag får hyfsat mycket tid med min prins. 
På lördag innan jobb ska vi på öppethus på han dagis, det ska bli spännande och se hur det har blivit, jag gillar däremot inte att det har bytt namn..
Brorsbacke låter så mycket mer hemtrevligt än Eric Ruuths förskola! 
Men det blir förhoppningsvis bra ändå. 

Nu ska jag snart låta mina trötta ögon vila, men först ett avsnitt Carrie till! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0