4 Januari

Första jobbhelgen i Januari och sista månaden som mammaledig, det är så sorgligt att jag skulle kunna sitta här rätt upp och ner och börja gråta! 
Var har tiden tagit vägen? 
Liam är så stor men ändå så liten och nu ska han snart börja på dagis, fy! 
Kan inte föreställa mig att lämna bort honom så att någon annan ska ta hand om honom & trösta honom när han är ledsen, det är min uppgift!

Är också så rädd att mitt nya schema kommer suga k** .. Vad gör man då liksom? Tackar, tar emot och ler? Näfan! Hoppas minsann att det kommer va skapligt.. 

Idag börjar jag 17 så Hannes har bara ca tre timmar själv med Liam innan han ska sova och imorgon ska mamma ha honom när jag jobbar. 
Vill vill vill vill INTE !!!

Jaja, vad ska man göra, någon måste ju jobba :)
Just nu sitter jag och päser i soffan medan lilleman vilar middag, borde städa men det struntar jag i. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0