6 Januari

Äntligen måndag igen.
Mamma & son dag idag då Johannes är i Lund med sin mamma och hälsar på sin morfar som ligger på sjukhus. 
Just nu ligger lilleman och sover och jag tittar lite smått besviken ut genom fönstret, vilket skit väder! Jag som hade planerat att vara ute idag..
Istället så har vi sprungit här hemma och lekt.
Tyson och Liam är helt galna när dom leker, springer/tävlar rakt genom lägenheten helt överlyckliga, Tyson är ju så klart snabbast så Liam tjuvstartar varje gång och när han blir omsprungen skrattar han så han kiknar. 
Och där står jag, flinar som en dåre medan jag tittar på :) 

När Liam vaknar så ska vi städa hade jag tänkt, får se om han är så himla hjälpsam i verkligheten som i mina tankar, men förmodligen inte he he. 
Annars så har vi inte jätte mycket planerat i veckan, ska försöka hinna med en sväng på öppna förskolan.
Lite sorgligt dock eftersom att vi inte får va på babyöppet längre, men Liam tycker nog ändå att det är roligare att leka med dom stora barnen istället för dom små som bara sover och kräker ;) 

Och ikväll börjar paradise hotel igen, wihoo! 

(Pratar i telefon)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0