7 Januari

Trött i huvudet! Min unge ska tvunget upp klockan 05 på morgonen nu igen. Precis som för någon månad sen, då va jag dock mer inställd på det, det är jag inte nu!
Och hur i hela världen ska han orka va på dagis om han ska upp så tidigt? 
Jag har noll koll, men hur gör dom med sovtider på dagis?
Jag tror att Liam är ett av väldigt få barn som sover två gånger om dagen vid 15 månaders ålder.. 
Han kan väl inte sova när alla andra leker?
Ja, det återstår att se.. 

Nu ligger han och snackar inne på sitt rum.
Jag la honom 07.40 och han somnade direkt, men en halvtimme senare nös han och självklart så vaknade han.. Trött som ett as men endå ska han inte sova..

Jag ska snart resa mig från soffan och prega huvudet fullt med kaffe, och så ska jag baka frukostbullar. Vad är godare än nybakta frukostbullar på morgonen? Inget. 
Dock så har jag ingen jäst hemma så det får va utan :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0