8 Januari

Ganska seg idag, fast ändå inte!
Vi gick upp 5 som vanligt imorse och Liam börja busa direkt, ett blåmärke i pannan, en fläskläpp och ett svullet finger efter att ha klämt det i dörren har Liam lyckats med idag, mitt lilla hjärta ❤️
Får så ont i hela mig när Liam skadar sig så och är otröstligt ledsen, som när han klämde fingret (för andra gången denna veckan) så grät han hysteriskt och skakade på handen, liksom för att få bort det onda. Ååååh, vad jag vill rädda honom från det onda och ta det själv! 

I alla fall, vår dag har annars varit bra! När Liam sov middag tog jag Tyson och gick en långrunda, han blev överlycklig över lite egentid och spring på stranden.

Nu kollar vi på efterlyst.
Vet faktiskt inte varför jag kollar på det programmet eftersom jag blir så otroligt upprörd över hur människor beter sig! 
Finns det verkligen så många skruvade människor här i Sverige? Varfan är respekten för varandra? 
Hat skapar hat! Så för fan, sluta hata! 

Gubben i lådan :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0