Dagens

Efter en heldag hos min bror så bestämde jag mig för att gå ut på en långpromenad med Tyson när jag lagt Liam, det va ju inte mitt smartaste drag!
Det va kallt, blåsigt, mörkt och ensamt.
Nu är jag hemma i min varma soffa igen i alla fall, efter den lebbigaste rundan för i år! Har jag sagt att jag är en aning mörkrädd? 
Värst av allt är nog ändå att jag är hungrig men vi har inget jag vill äta hemma.

Och så fick vi träffa lille Abbe idag, så otroligt söt och charmig.
Utan tvekan den sötaste huskyn jag sett i verkligheten.
Får se om han blir lika maffig när han växer upp som han är nu, då kan det hända att jag snor honom :) 
Han och Tyson hade super kul ihop och Liam tyckte det va minst lika kul att springa efter dom! 

Nu blir det soffläge ett par timmar innan det är dags för sängen, Rambo på tv och det skulle ju självklart Johannes se på.. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0